سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلطان آباد قره باغ
صفحه نخست        عناوین مطالب         
سلطان آباد قره باغ گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

اهالی روستای سلطان آباد با کاندیدا شدن 21نفر با مدرک تحصیلی دکترا و فوق لیسانس و لیسانس جهت انتخابات شورای اسلامی حماسه ای عظیم آفریده و موجب شگفتی مسئولین شدند. نکته جالب توجه این است که 4نفر از این کاندیداها ‌زن هستند.

پیرو پیام رهبری در روز اول فروردین که امسال را سال حماسه سیاسی نام نهادند مردم ولایت مدار سلطان آباد به این پیام رهبر لبیک گفته و با حضور خود در ثبت نام کاندیدای شوراها حماسه ای سیاسی آفریدند.

از دیگر حماسه های مردم این روستا این است که پس از ثبت نام کاندیدا ها و حتی قبل از تایید صلاحیت ها هر هفته،‌ 2جلسه در حسینیه های این روستا، یکی بین خود کاندیداها و دیگر بین مردم و کاندیداها تشکیل می دهند و کاندیداها با معرفی خود و طرح های خود با مردم صحبت می کنند.

هفته پیش جلسه ی پرسش و پاسخی بین مردم و کاندیداها برگزار شد که مردم سوالات خود را به صورت مکتوب تحویل دبیر جلسه داده و پس از قرائت سوال توسط دبیر جلسه یک یک کاندیداها پاسخ خود را ارائه می کردند.

قرار است جلسه ی این هفته، تریبون آزاد با حضور صدا و سیمای استان باشد. که از کلیه علاقه مندان جهت شرکت در این جلسه دعوت به عمل می آید.

ان شاء‌ الله این روستا در روز 24خرداد با حضور شورآفرین پای صندوق رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.






          
یکشنبه 92 خرداد 12 :: 7:13 صبح

پیوندها

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 48637